Center for Excellence in Medical Education Technology

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

قهرمان آموزش الکترونیکی شوید:

رهبران کسب و کار چگونه به آموزش نگاه می کنند؟

اکثر مدیران فکر می کنند که آموزش از ارزش محدود و استفاده محدودی برخوردار است. بندرت اتفاق می افتد که با مدیرانی روبرو شویم که گاهی به دفتر مدیر آموزش می روند و برای تربیت افراد خود به دنبال کمک هستند.اکثر مدیران به ندرت به این فکر می کنند که آموزش آنها چه تاثیری بر نتایج کسب و کار دارد.

بیشتر آموزشها بصورت جداگانه و بدون ارتباط آن با هدف اصلی دستیابی به نتایج تجاری انجام می شود. نه مدیر خط تولید و نه مدیر آموزشی به این جنبه بسیار مهم توجه زیادی ندارند. عدم انجام این کار منجر به هزینه های هنگفت ، آموزش بی نتیجه که تأثیر کمی بر نتایج کسب و کار دارد و از بین رفتن اعتبار مدیران آموزش و آموزش می شود. بنابراین ، چگونه می توانیم آموزش را به عنوان یک تلاش تولید ارزش دنبال کنیم که بر نتایج تأثیر مثبت بگذارد؟

پیوند آموزش با نتایج کسب و کار

توالی صحیح از چپ به راست است: ابتدا نتیجه سازمانی مورد نظر را شناسایی یا درک کنید (افزایش فروش ، کاهش هزینه و / یا زمان ، بهبود کیفیت ، کاهش ضایعات ...) ، سپس آن را به عملکرد مطلوب ترجمه کنید (عملکرد انسانی چیست؟ و سپس این عملکرد مورد نظر باید به اهداف یادگیری مبتنی بر عملکرد ترجمه شود (عملکردی که می خواهید از زبان آموزان بعد از اتمام آموزش ببینید؟).

به این ترتیب شما می توانید بین اهداف تجاری ، عملکرد انسانی و مداخلات آموزشی خود پیوند برقرار کنید.

انتخاب روش آموزشی

انتخاب روش آموزشی به اهداف بستگی دارد. یک استراتژی آموزشی به سه عامل بستگی دارد: یادگیرندگان ، اهداف و موضوع. بیایید ببینیم اهداف چگونه روش را تعریف می کنند. اگر یک هدف "محاسبه یک مقدار" را در خود داشته باشد ، روش آموزش نحوه محاسبه متفاوت از هدفی است که مثلاً "مقادیر را مقایسه و تقارن" در آن داشته باشد. ارزیابی شما نیز به اهداف بستگی دارد.

ادامه دارد ...