Center for Excellence in Medical Education Technology

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

چکیده:

این مقاله با بهره گیری از پتانسیل یک برنامه واقعیت مجازی با استفاده از فیلم های 360 درجه با محتوای پزشکی برای دوره های آموزش پزشکی ، رویکرد جدیدی را برای آموزش دوره مهارت های بالینی ارائه می دهد. ما در مورد چشم اندازهای این روش بحث می کنیم و نقش بالقوه منابع الکترونیکی قابل استفاده مجدد از واقعیت مجازی را در یادگیری و تمرین مهارت های بالینی و مفهوم تعبیه این فرآیندها در یک چرخه واقعی ارزیابی-آموزش-ارزیابی که از ابزارهای دیجیتال برای بهینه سازی نتیجه استفاده می کند ، شناسایی می کنیم. سناریوها در چارچوب پروژه  تهیه شده اند و بینش جدیدی را برای ادغام دیجیتال در یادگیری و آموزش ارائه می دهند. نتایج اولیه تجزیه و تحلیل ما طراحی موثر یک ابزار یادگیری پیشرفته از نظر فناوری را به عنوان یک افزودنی به روش های موجود مورد استفاده در آموزش پزشکی تایید کرد. کارهای آینده باید برنامه را در کلاس ادغام کرده و اثربخشی آن را با کاربران نهایی واقعی ارزیابی کنند.

برای مطالعه کامل مقاله به لینک زیر مراجعه

https://ieeexplore.ieee.org/document/9140530