
مراقبت های بهداشتی و آموزش پزشکی هیچ مصونیتی در برابر فناوری جهانی ندارند و به سرعت در حال تغییر هستند. در آموزش پزشکی، پیشرفتهایی مانند شبیهسازی، بیماران مجازی و یادگیری الکترونیکی به عنوان استراتژیهای آموزشی برای تسهیل یک رویکرد تدریس فعال و یادگیرنده محور تکامل یافتهاند. به گفته محققین، نسل های معاصر کارآموزان غوطه ور در فن آوری های مختلف هستند و اکنون در محیط کلاس درس سنتی کمتر کارایی دارند . با این حال، همه کارآموزان یا مربیان پزشکی امروزی به یک اندازه با فن آوری ماهر و راحت نیستند. مربیان وظیفه دارند برنامه های درسی مناسب مبتنی بر فناوری را انتخاب وجایگزین کنند.
پیشرفت در آموزش مستلزم تشخیص این امر هست که کدام فناوری های کمک کننده به یادگیری در سناریوهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند.. هدف از این تفسیر بحث در مورد فنآوریهای آموزشی مختلف پزشکی موجود و برداشتهای بعدی کارآموزان از این روشها است. علاوه بر این، این تحقیق در نظر میگیرد که چگونه فناوریهای مبتنی بر آموزش میتوانند تجربه یادگیری کارآموزان پزشکی را بهبود بخشند یا مانع آن شوند.
لینک دسترسی به متن کامل مقاله:


